instagram

aparat

whatsapp

telegram

twitter

facebook

youtube

products slide

درباره مگنت در بازکن آسانسور

مگنت درب آسانسور چیست

مگنت آسانسور وسیله ای است که از یک بوبین مغناطیسی ، یک اهرم و جک تشکیل شده است و بر روی کابین سمت قفل ایمنی درب لولایی آسانسور طبقه نصب می شود . هرگاه کابین آسانسور مقابل طبقه ای که در آن توقف دارد برسد ، مگنت درب باز کن آسانسور هم زمان با آسانسور از کار افتاده و اهرم آن که تحت فشار جک عمل می کند اهرم قفل را به عقب رانده و زبانه قفل از لنگه در بیرون آمده و اجازه باز شدن درب را می دهد به طور کلی مگنت درب بازکن آسانسور وسیله ای است که برای باز کردن قفل درب آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد مگنت درب بازکن آسانسور چیست

مگنت درب آسانسور ، وسیله ای است که موجب باز شدن درب آسانسور در موقع توقف آسانسور می گردد پس نتیجه میگیریم مگنت درب بازکن آسانسور در آسانسورهای لولایی و نیمه اتوماتیک جهت بازشدن درب پس از توقف بکار میرود.

.

محل نصب مگنت آسانسور کجاست

مگنت در بازکن برقی اسانسور در کنار ساسپنشن آسانسور (مکانیسم تحریک در کابین) توسط دو عد پیچ بسته می شود. موقعیت قرار گیری آن موازی با دیواره کابین آسانسور است

قیمت مگنت درب بازکن آسانسور

جهت استعلام قیمت به روز مگنت آسانسور با همکاران ما تماس بگیرید . علاوه بر اینکه مشاورین شرکت نازلترین قیمت را به اطلاع شما خواهند رساند شما می توانید از مشاوره رایگان بهینه ترین قطعات نسبت به قیمت مطلع شوید.

انواع مگنت درب آسانسور

1- مگنت درب بازکن برقی آسانسور

2- مگنت درب بازکن مکانیکی آسانسور

مگنت درب بازکن مکانیکی آسانسور

کمان درب باز کن مکانیکی آسانسور که بعد از ایست کامل کابین آسانسور در طبقه مورد نظر و باز شدن درب کابین (ساسپنشن) ، مگنت آزاد شده و قفل را آزاد می کند.مگنت مکانیکی یا کمان فنری نسبت به مگنت برقی بیشترین استفاده را دارد.

مگنت درب بازکن برقی آسانسور

هماتطور که از اسم مگنت درب بازکن برقی آسانسور پیداست که عملکرد این قطعه توسط جریان برق توسط منبع تغذیه 220 V به کمان متصل میگردد که بعد از شناسایی طبقه مورد نظر توسط تابلو فرمان آسانسور (و نه تحریک مکانیکی ساسپنشن) و ایست کامل کابین اسانسور ، فرمان تحریک مگنت برقی اعمال شده و بوبین مگنت ، اهرم را رها کرده و قفل در باز می شود.

کشور سازنده مگنت درب بازکن آسانسور

باتوجه به نیاز کشور و همچنین دقت بالای ساخت مگنت آسانسور ، مگنت درب بازکن برقی آسانسور از خارج از کشور وارد میشود که بهترین سازنده مگنت درب بازکن آسانسور ، کشور ترکیه میباشد ، از بهترین برند های مگنت آسانسور میتوان به مگنت درب آسانسور جان لیفت ، مگنت درب آسانسور اونسا ، مگنت درب آسانسور فوپا اشاره کرد که بهترین و کارآمد ترین برند مگنت برقی جان لیفت ترکیه میباشد .

مگنت برقی درب آسانسور جان لیفت

شرکت جان لیفیت در کشور ترکیه در سال ۱۹۹۸ آغاز به فعالیت نمود.اولین محصول تولیدی این شرکت قفل درب آسانسور جان لیفت بود.که توانست بازار ترکیه را در این قطعه از آسانسور بدست آورد.تکنولوژی روز ، دانش فنی و ابزارآلات پیشرفته اروپایی باعث شد.تولیدات جان لیفیت گسترش یافته و شامل مگنت درب آسانسور جان لیفت ، دیکتاتور ، قفل و گاورنر آسانسور شود.این شرکت توانست فرایند و مراحل استاندارد را به خوبی طی نمایدو موفق به اخذ گواهینامه استاندارد CE گردد.باید به این نکته توجه نمود محصولات جان لیفت سال هاست به کشور وارد می شود و در پروژه های مهم آسانسور در کشور از این محصولات بهره گرفته می شود.

نکاتی در مورد مگنت درب آسانسور جان لیفت

مگنت آسانسور جان لیفت با کارایی بالا و طراحی منحصربه فرد به کشور وارد می گردد.باید به این نکته توجه نمود ولتاژ کار کمان معمولا ۲۲۰ ولت ac میباشدکه با یک مدار ساده دیودی پس از تحریک ، نیم سیکل میشود تا از سوختن سیم پیچ در دراز مدت جلوگیری کند.باید دانست در آسانسور های با درب اتوماتیک وظیفه باز و بستن درب به عهده یک موتور الکتریکی میباشد.این موتور در سیستم های جدید ۲۴ ولت dc می باشد ولی در سیستم های قدیمی از موتورهای ۳ فاز ۱۱۰ یا ۳۸۰ استفاده می شد.کمان برقی درب آسانسور جان لیفت در حال حاضر با کیفیت ترین مگنت وارداتی به کشور است که نصابان آسانسور در پروژه های مهم خود از آن بهره می برند

مگنت درب آسانسور جان لیفت یکی از باکیفیت ترین کمان های برقی وارداتی به کشور است که در دو نوع کم ترافیک و پرترافیک به بازار عرضه شده است.

مگنت برقی آسانسور از چه قطعاتی تشکیل شده است

مگنت درب آسانسور از یک بوبین مغناطیسی ، یک اهرم و جک تشکیل شده است و به گونه ای طراحی شده است که بر روی کابین سمت قفل ایمنی درب لولایی آسانسور نصب می شود

وظیفه و عملکرد مگنت درب باز آسانسور

خصوصیت مگنت و وظیفه این قطعه در آسانسور بدین صورت است که هرگاه کابین آسانسور مقابل طبقه ای که در آن توقف دارد برسد ، مگنت درب باز کن هم زمان با آسانسور از کار افتاده و اهرم آن که تحت فشار جک عمل می کند اهرم قفل را به عقب رانده و زبانه قفل از لنگه در بیرون آمده و اجازه باز شدن درب را می دهد

آموزش نصب مگنت آسانسور

بعد از نصب مگنت در بازکن اسانسور یک نفر در کابین می ایستد در کابین را بسته و نفر دوم روی کابین به صورت ریویزیون (حرکت دستی کابین) کابین را از پایین ترین طبقه به سمت بالا هدایت می کنیم. در هر طبقه نفر داخل کابین تراز بودن کابین و طبقه را اعلام میکند. نفر روی کابین مگنت را با غلطک قفل درب تنظیم می کند. توجه شود فاصله بین مگنت جمع شده(درب کابین بسته) و قرقره قفل در حد 3mm باشد.

عنوان

متن

عنوان

متن

تولید، واردات و تعمیر قطعات آسانسور

پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد. تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

تماس با ما

  • آدرس : تهران
  • تلفن : 6-5-14 84 91 88 021
  • تلفن : 76-74 29 12 66 021
  • همراه : 05 79 577 0930

© 1398 - تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد. | Designed by Mr.ebrahimpoor