instagram seman cabin

aparat

whatsapp

telegram

youtube

googlemap

slide nasb kesheshi

درباره سرویس و نصب

خدمات قابل ارایه در شرکت سمان آسانسور در زمینه سرویس آسانسور

واحد سرویس و نگهداری شرکت فنی مهندسی آسانسور سمان متشکل از سرویسکاران آموزش دیده و مجرب است، که با تمام تجهیزات در تهران و شهرستانهای حومه، آماده ارائه خدمات و سرویس در اسرع وقت بوده و رفع هر گونه خرابی و اجرای نگهداری پیشگیرانه در جهت افزایش عمر و کارایی دستگاه را بر عهده دارد. این مجموعه با دارا بودن انبار قطعات قابلیت ارائه خدمات سرویس ، نگهداری و جنرال سرویس حتی در ایام تعطیل را نیز دارد. سرویس و بازرسی در مجموعه فنی مهندسی سمان آسانسور بر اساس چک لیست شرکت صورت می گیرد

خدمات قابل ارایه در شرکت سمان آسانسور در زمینه طراحی و نصب آسانسور

شرکت آسانسور سمان با شناخت از نيازهاي عمرانی کشور و به منظور تامين جزئی از کمبود هاي نظام اجرائی تاسيس شد که با اطمينان مي توان گفت که اين شرکت از اولين شرکتهاي ايراني است که از بدو تاسيس بصورت پيوسته در صنعت سازندگی مسئوليت و تعهد خود را به شايستگی در داخل و خارج کشور ايفا نموده است و هم اکنون با برخورداری از تجربيات بسيط و گوناگون در انجام پروژه های بزرگ و ايفاد نقش برجسته در اجراي طرحهای گسترده صنعت آسانسور در داخل و خارج کشور و با بهره گيری از استعداد های بالقوه فنی و با در اختيار داشتن پرسنل با تجربه و ماشين آلات کارآمد ومناسب و با ايمان به توانمندي هاي کارشناسان ايرانی و شناخت گروههاي کاری بومي در شهرهاي مختلف و بررسی نقاط قوت و ضعف مربوطه درموقعيتی قرار دارد که مي توان از آن بعنوان شرکتي قابل اطمينان در عرصه پيمانکاری و بازوئی قدرتمند در اجراي برنامه ها و طرحهاي انواع آسانسورها استفاده نمود. همچنین این شرکت با اخذ مجوز های لازمه در زمینه طراحی ونصب آسانسور از وزارت صنعت معدن وتجارت توانسته پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور را اخذ کند همچنین این شرکت عضو رسمی سندیکای آسانسور و پله برقی میباشد.

عنوان

متن

عنوان

متن

تولید، واردات و تعمیر قطعات آسانسور

پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد. تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

تماس با ما

  • آدرس : تهران
  • تلفن : 6-5-14 84 91 88 021
  • تلفن : 76-74 29 12 66 021
  • همراه : 05 79 577 0930

© 1398 - تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد. | Designed by Mr.ebrahimpoor