instagram seman cabin

aparat

whatsapp

telegram

youtube

googlemap

eker slide

درباره موتور آسانسور Eker

درباره موتور آسانسور اکر درباره شرکت Eker ترکیه

موتور آسانسور اکر Eker یک شرکت شناخته شده در سراسر جهان و مستقر در کشور ترکیه است و یکی از تامین کنندگان ارجح در زمینه طراحی سیستم های ترمز تولید AMD در صنعت آسانسور است. از سال 1984 ، موتور آسانسور اکر Eker کیفیت محصولات را در صنعت آسانسور بهبود بخشده و توان و بازده موتورهای آسانسور خود را تا حد چشم گیری افزایش داده است. علاوه بر صنعت آسانسور ، موتور آسانسور اکر Eker در سال 2015 به عنوان موتور آسانسور اکر Eker Asansör وارد بخش موتورهای آسانسور کششی و موتورهای آسانسور دنده ای شد. با استفاده از فعالیت های تحقیق و توسعه ، تولید و تولید انبوه موتورهای آسانسور از سال 2015 آغاز شده است.

خانواده موتور آسانسور اکر Eker که قبلاً خود را در بازارهای محلی و بازارهای ملی نشان داده است ، تصمیم به تولید موتورهای کششی آسانسور و قطعات یدکی در سال 2015 گرفته است. ما همیشه "تولید قابل اطمینان و کیفیت" را به عنوان یک ماموریت در نظر می گیریم. موتور آسانسور اکر Eker ، با حمل تجربه بیش از 30 سال در بخش خودرو ، در بخش آسانسور ، به تولید آسانسور اشاره کرد. موتور آسانسور اکر Eker Asansör با تولید موتورهای کششی با کیفیت بالا و موتورهای دنده ای عدم اطمینان به بخش آسانسور را ترمیم می کند و سرمایه گذاری را بر اساس "امنیت" انجام می دهد. موتور آسانسور اکر Eker Asansör سعی دارد با دنبال کردن تحولات فناوری در بخش ، میزان موفقیت را روز به روز افزایش دهد

واردات موتور آسانسور اکر

متن

تولید، واردات و تعمیر قطعات آسانسور

پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد. تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

تماس با ما

  • آدرس : تهران
  • تلفن : 6-5-14 84 91 88 021
  • تلفن : 76-74 29 12 66 021
  • همراه : 05 79 577 0930

© 1398 - تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد. | Designed by Mr.ebrahimpoor