instagram seman cabin

aparat

whatsapp

telegram

youtube

googlemap

media slide

درباره شستی مدیا Media

درباره شرکت شیتی آسانسور مدیا

شرکت تولیدی مدیا با پیشینه 15 ساله مدیران و موسسان خود در صنعت آسانسور و اتکا به خداوند متعال در سال 1389 فعالیت خود را آغاز و با هدف ارایه کالایی با کیفیت مناسب و طراحی ظاهری زیبا و قیمت عادلانه تولید محصولات خود را شروع نمود و با توجه به دگرگونی ها و پیشرفتهایی که در سالهای اخیر در این صنعت به وجود آمده سعی نموده است به سرعت خود را با محصولات وارداتی و روز دنیا تطبیق دهد. مدیا در نتیجه حفاظت مستمر از کیفیت قطعات و کلید های تولیدی خود و همچنین واردات زیبا ترین و مرغوب ترین کلید ها و لوازم شامل نمایشگر ها و قطعات الکترونیکی و پنل های شستی پک و... از برند های معتبر بین المللی موفق به ارایه محصولاتی با ظاهری مدرن تر و کیفیتی به مراتب بالاتر از آنچه تا به حال در بازار عرضه می گردید، شده است. کلیه محصولات تولیدی مدیا دارای گارانتی و تضمین عملکرد مناسب و تامین قطعات می باشد. ارتقا مستمر زیبایی و کیفیت عملکرد،‌ حفظ قیمیت در دامنه رقابتی ،‌تحویل به موقع کالا در بسته بندی مناسب و زیبا و خدمات و پشتیبانی متعهدانه خط مشی اصلی کلیه کارکنان در مجموعه ی مدیا می باشد امید است تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه موجب رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان و همچنین کمک با ارتقا صنعت آسانسور در کشور عزیزمان ایران باشد. شرکت مدیا در اواخر سال 1395 اقدام به ایجاد خط تولید صنعتی خود در کارخانه ای به مساحت 750 متر مربع در شرق تهران نمود. ما با ایجاد فضای تولید و انبارش مناسب مواد اولیه و بهره مندی از پرسنل متعهدو با تجربه، موفق یه افزایش بهره وری و ارتقا کیفیت و ایجاد تنوع هرچه بیشتردر محصولاتمان شده ایم. همچنین واحد فروش مدیا اقدام به ایجاد نمایشگاه دائمی خود در فضايي مناسب در محل شرکت نمود که با ارائه محصولات متنوع وارداتی و تولید شده در مدیا دامنه تنوع وسیعی را در اختیار بازدید کنندگان و مشتریان خود قرار میدهد. تمام این اقدامات برپایه عملیاتی نمودن فرهنگ سازمانی مان طراحی و اجرا شده است. امیدواریم با تلاش و کوشش بی وقفه و بهره مندی از نظرات و راهنمایی همکارانمان در صنعت آسانسور، موفق به پیمودن مسیر توسعه و ارتقا کیفی دائم باشیم.

کلمات مرتبط با شستی آسانسور مدیا

شستی طبقه مدیا شاستی طبقه مدیا شسی طبقه مدیا شستی طبقه آسانسور مدیا شاستی طبقه آسانسور مدیا شسی طبقه آسانسور مدیا فروش شسی طبقه مدیا تولید شسی طبقه مدیا شرکت شاستی مدیا شستی مدیا قیمت شسی طبقه مدیا

عنوان

متن

عنوان

متن

تولید، واردات و تعمیر قطعات آسانسور

پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد. تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

تماس با ما

  • آدرس : تهران
  • تلفن : 6-5-14 84 91 88 021
  • تلفن : 76-74 29 12 66 021
  • همراه : 05 79 577 0930

© 1398 - تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد. | Designed by Mr.ebrahimpoor