instagram seman cabin

aparat

whatsapp

telegram

youtube

googlemap

avox slide

درباره شستی آووکس AVOX

درباره شستی آوکس ترک

Avox شستی آوکس که در سال 1999 تأسیس شد ، در بسیاری از محصولات مانند پانل های کف و کابین ، دکمه های فشار ، دکمه های تماس ، صفحه نمایش LCD ، نشانگرهای دیجیتالی و 7 قسمتی کشویی ، سیستم های انتقال کنترل شده و سیستم های وصل و بازی در بخش آسانسور خدمت می کند. Avox شستی آوکس با داشتن 22،000 متر مربع تأسیسات تولید ، بزرگترین در اروپا و دومین کشور بزرگ جهان است. Avox شستی آوکس ، که دارای یک واحد تحقیق و توسعه ، از کل کارمندان است ، عزم خود را برای لوکوموتیو در این جهت نشان می دهد و با قاطعیت در این مسیر پیش می رود. از زمان تأسیس ، Avox آووکس اصول اعتماد و اخلاق تجاری را مطرح کرده است ، و هنوز هم این اولویت ها را با حمایت پیش فروش و پشتیبانی پس از فروش حفظ می کند. Avox شستی آوکس که به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود ، همچنان به امضای اولین موارد در بخش آسانسور می پردازد.

کلمات مرتبط با شستی آوکس

شستی طبقه AVOX شاستی طبقه AVOX شسی طبقه AVOX شستی طبقه آسانسور AVOX شاستی طبقه آسانسور AVOX شسی طبقه آسانسور AVOX فروش شستی طبقه AVOX تولید شستی طبقه AVOX شرکت شستی طبقه AVOX شستی طبقه AVOX قیمت شستی طبقه AVOX پنل داخل کابین AVOX

عنوان

متن

عنوان

متن

تولید، واردات و تعمیر قطعات آسانسور

پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد. تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

تماس با ما

  • آدرس : تهران
  • تلفن : 6-5-14 84 91 88 021
  • تلفن : 76-74 29 12 66 021
  • همراه : 05 79 577 0930

© 1398 - تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد. | Designed by Mr.ebrahimpoor