instagram seman cabin

aparat

whatsapp

telegram

youtube

googlemap

rail slide

درباره محصولات ریل آسانسور مونته فرو Monteferro

ریل های راهنمای نورد سرد

ریل مونته فرو MONTEFERRO در اواخر دهه 40 ، فرآوری نورد سرد را وارد بازار ریل آسانسور کرد. از طریق بهبود مستمر و بهینه سازی در همکاری با کارخانجات نورد ، 3 کیلوگرم در لیتر تا 14 کیلوگرم بر متر برای کاربردهای زیر دو متر در ثانیه (400 فوت برای دقیقه) و برای ظرفیت بار متوسط.

راهنمای ماشینکاری ریل آسانسور مونته فرو

محدوده محصولات ریل ماشینکاری ریل مونته فرو MONTEFERRO شامل ریل های 8 کیلوگرم بر لیتر تا 50 کیلوگرم برای بار بالا ، فرکانس بالا ، سرعت بالا و برنامه های ویژه است. کارخانه های ریل مونته فرو MONTEFERRO مشترک کار می کنند

ریل آسانسور مونته فرو ریل راهنمای سرعت بالا

برای کلیه اندازه های ریل های راهنمای ماشینکاری شده مطابق با ISO ، JIS و سایر استانداردها و همچنین برای استانداردهای خاص مشتری ، کاهش تحمل و نیازهای ویژه بر اساس سرعتها انجام می شود.
از سرعت 4m / sec تا بیش از 10 متر بر ثانیه ریل راهنماهای با کیفیت بالا باتوجه به نیاز بازار . هر مشتری ریل مونته فرو MONTEFERRO استانداردهای تولید ، تحویل و نصب خود را دارد. ریل مونته فرو MONTEFERRO طیف گسترده ای از توصیه ها را برای راهنماهای ریلی و عرضه لوازم جانبی ارائه داده است.

راه حل های بسته بندی ریل آسانسور مونته فرو

راه حل های کمیسیون یا قرارداد
ریل های راهنما با صفحات ماهی از پیش نصب شده
سیستم های بلند

زمان تحویل ریل آسانسور مونته فرو

ارزیابی مداوم عملکرد تحویل ما ، سنجشی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارائه می دهد. ریل مونته فرو MONTEFERRO بر اهمیت این جنبه در عملکرد و عملکرد آن تأکید می کند

ویژه گی های شرکت ریل آسانسور مونته فرو

سرعت ، امنیت و کیفیت ریل مونته فرو

اینها ویژگیهای متداول خدمات ما مانند مونتفررو هستند.

حمل و نقل ریل آسانسور مونته فرو

ریل مونته فرو MONTEFERRO از روش حمل و نقل استفاده می کند که به بهترین نحو مورد نیاز مشتری را تحویل می دهد و برترین وسایل حمل و نقل که تضمین کننده انجام خدمات و شرایط تحویل است.

خدمات مشتری ریل مونته فرو

ریل مونته فرو MONTEFERRO در فداکاری ما به خدمات به مشتری افتخار می کند. این شرکت جزئیات مربوط به برنامه های آموزشی را برای خدمات به مشتریان ارائه می دهد
کارکنان ، اطمینان حاصل کنند که هر زمان که مشتری درخواست کند ، به صورت حرفه ای و فوری رسیدگی می شود.

بسته بندی ریل آسانسور مونته فرو

ریل مونته فرو MONTEFERRO همه ریل ها را با بسته بندی فراهم می کند که اطمینان از تحویل ریل های راهنمای کامل را دارد. محافظت از کلید (زبان) و کلید (شیار) و همچنین کمک به برچسب زدن و مارک کردن محصول برای شناسایی آسان تر.
فراتر از بسته بندی استاندارد با طیف گسترده ای از راه حل های سفارشی برای ریل های راهنما و لوازم جانبی در همه واحدهای ریل مونته فرو MONTEFERRO وجود دارد.

محافظت در برابر زنگ زدگی ریل آسانسور مونته فرو

برای اطمینان از محافظت مناسب از سطح محافظ ، روکش محافظ باید با روشهای مختلف حمل و نقل ، شرایط نگهداری و فرآیند تمیز کردن نهایی سازگار باشد.
علاوه بر مهار کننده های استاندارد زنگ جهانی ، ویژه مشتری
روکش عتیقه ای

در خطوط تولید ریل مونته فرو MONTEFERRO مدیریت می شوند.

خدمات مشتری ریل آسانسور مونته فرو

ریل مونته فرو MONTEFERRO در فداکاری ما به خدمات به مشتری افتخار می کند. این شرکت جزئیات مربوط به برنامه های آموزشی را برای خدمات به مشتریان ارائه می دهد کارکنان ، اطمینان حاصل کنند که هر زمان که مشتری درخواست کند ، به صورت حرفه ای و فوری رسیدگی می شود.

کلمات مرتبط با ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا

ریل مونته فرو ایتالیا ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا فروش ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا خرید ریل آسانسورمونته فرو ایتالیا نصب ریل آسانسورمونته فرو ایتالیا نصاب ریل آسانسورمونته فرو ایتالیا فروشگاه ریل آسانسورمونته فرو ایتالیا انبار ریل آسانسورمونته فرو ایتالیا پشت بند ریل آسانسورمونته فرو ایتالیا پیچ و مهره ریل آسانسورمونته فرو ایتالیا مطعلقات ریل آسانسورمونته فرو ایتالیا واردات ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا ریل آسانسور ریلاسانسور مونته فرو ریل مونته فرو ریلمونته فرو

.....

متن

تولید، واردات و تعمیر قطعات آسانسور

پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد. تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

تماس با ما

  • آدرس : تهران
  • تلفن : 6-5-14 84 91 88 021
  • تلفن : 76-74 29 12 66 021
  • همراه : 05 79 577 0930

© 1398 - تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد. | Designed by Mr.ebrahimpoor