instagram seman cabin

aparat

whatsapp

telegram

youtube

googlemap

savara slide

درباره محصولات ریل آسانسور سوپرساوارا Savera

درباره شرکت سوپرساوارا: H i t o r i a

Savera در Vera de Bidasoa (Navarra) در سال 1967 متولد شد

مقدمه تولید شرکت ریل سوپر ساوارا : I n t r o d u c t i o n

Savera سیستم هایی را تولید و توزیع می کند و در صنعت آسانسور خدمات ارائه می دهد. مشتریان مستقر در Vera de Bidasoa (Navarre) مستقر در 5 قاره هستند و مشتریان هدف آن شرکتهای چند ملیتی هستند که با آنها قراردادهای همکاری طولانی مدت برقرار می شود. استراتژی Savera یعنی تهیه راه حل های INTEGRAL GLOBAL. انتگرال ، از طریق همکاری ما بین بخش های R + D مربوطه ، تا اجرای بعدی آن و پذیرش نهایی. از نظر دامنه جهانی ، زیرا براساس شبکه ای از مراکز خدمات با پشتیبان گیری از کارخانجات تولیدی که از لحاظ استراتژیکی در مناطق اصلی جغرافیایی واقع شده اند.

Savera فعالیت های خود را بر روی سیستم RIDE متمرکز می کند

عملیات در Savera برزیل ، اولین سرمایه گذاری خارجی Savera آغاز می شود. این شرکت با سرمایه گذاری مشترک با یک تولید کننده راه آهن آسانسور محلی راهی را برای رهبری در بازار آمریکای لاتین فراهم می کند.

کلمات مرتبط با ریل آسانسور ساوارا

ریل سوپرساوارا اسپانیا ریل آسانسور سوپرساوارا اسپانیا فروش ریل آسانسور سوپرساوارا اسپانیا خرید ریل آسانسورسوپرساوارا اسپانیا نصب ریل آسانسورسوپرساوارا اسپانیا نصاب ریل آسانسورسوپرساوارا اسپانیا فروشگاه ریل آسانسورسوپرساوارا اسپانیا انبار ریل آسانسورسوپرساوارا اسپانیا پشت بند ریل آسانسورسوپرساوارا اسپانیا پیچ و مهره ریل آسانسورسوپرساوارا اسپانیا مطعلقات ریل آسانسورسوپرساوارا اسپانیا واردات ریل آسانسور سوپرساوارا اسپانیا ریل آسانسور ریلاسانسور سوپرساوارا ریل سوپرساوارا ریلسوپرساوارا

.....

متن

تولید، واردات و تعمیر قطعات آسانسور

پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد. تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

تماس با ما

  • آدرس : تهران
  • تلفن : 6-5-14 84 91 88 021
  • تلفن : 76-74 29 12 66 021
  • همراه : 05 79 577 0930

© 1398 - تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد. | Designed by Mr.ebrahimpoor