instagram

aparat

whatsapp

telegram

twitter

facebook

youtube

products slide

درباره گاورنر آسانسور

تعریف و کاربرد گاورنر در آسانسور

گاورنر در واقع نوعی ترمز مکانیکی الکتریکی است که برای توقف کابین در مواقع سقوط و یا سرعت بیش از حد طراحی شده است. از انجایی که گاورنرها به سرعت حساس می باشد لذا در صورت مشاهده سرعت بیش از حد باعث توقف مکانیکی آن شده و پس از آن با تحریک کردن میکروسوئیچ هایی باعث قطع فرمان موتور نیز می شوند.

گاورنر زمانی که عمل می کند در واقع پاراشوت یا همان ترمز اضطراری کابین را فعال می کند که باعث توقف آن می شود.
گاورنرهای زیادی در ایران مورد استفاده قرار می گیرند که معروف ترین آنها گاورنر شرکت آسان شایان می باشد.

گاورنر آسانسور وسیله ای برای کنترل حرکت کابین آسانسور می باشد.اگر آسانسور بیش از اندازه سریع حرکت کند، ترمز ایمنی توسط این قطعه به کار می افتد. اغلب، سیستم گاورنر آسانسور در نزدیکی فلکه هرزگردآسانسور، جایی در بالای چاه آسانسور نصب می شود. سیم بکسل آن دور دو فلکه ( یکی بالای چاه و یکی پایین چاه ) کشیده شده و به کابین وصل شده است و با کابین آسانسور بالا و پایین می رود؛ پس اگر سرعت کابین آسانسور زیاد شود سرعت آن هم زیاد می شود.

اهمیت نصب گاورنرآسانسور

گاورنر آسانسور یکی از ابزارهای مهم در حفظ امنیت آسانسور می باشد. در واقع گاورنر آسانسور نوعی ترمز مکانیکی الکتریکی است که برای توقف کابین آسانسور در مواقع سقوط و یا مواقعی که بدلیل بروز مشکل ، کابین آسانسور با سرعت بیش از حد تعیین شده به سمت پایین حرکت کند جلوی سقوط کابین را گرفته و جان مسافرین را نجات دهد.

محل نصب گاورنر آسانسور کجا قراردارد

سیستم گاورنر آسانسور در نزدیکی فلکه هرزگرد آسانسور، جایی در بالای چاه آسانسور نصب می شود. سیم بکسل آن دور دو فلکه ( یکی بالای چاه و یکی پایین چاه ) کشیده شده است . معمولا گاورنر در موتورخانه آسانسور و روی دال بتونی ( بتون سقف چاه آسانسور) در نزدیکی محل شاسی موتور آسانسور نصب می گردد و قطعا این امر را تا کنون مشاهده نموده اید البته اینکه چه مقدار فضا برای نصب و مستحکم سازی لازم دارد به چندین عامل بستگی دارد

وظیفه گاورنرآسانسور چیست

گاورنر آسانسور یکی از ابزارهای مهم در حفظ امنیت آسانسور می باشد. در واقع گاورنر آسانسور نوعی ترمز مکانیکی الکتریکی است که برای توقف کابین آسانسور در مواقع سقوط و یا مواقعی که بدلیل بروز مشکل ، کابین آسانسور با سرعت بیش از حد تعیین شده به سمت پایین حرکت کند جلوی سقوط کابین را گرفته و جان مسافرین را نجات دهد.

نحوه عملکرد گاورنر آسانسور چگونه است

گاورنر آسانسور به سرعت حساس می باشد لذا در صورت مشاهده سرعت بیش از حد کابین آسانسور با قفل مکانیکی خود در چند مرحله باعث توقف مکانیکی کابین شده و پس از این کار با فرمان دادن میکروسوئیچ ها باعث قطع فرمان موتور آسانسور می شوند تا حرکت از سوی موتور نیز قطع شده و کابین بایستد. به عبارتی وقتی که گاورنر آسانسور عمل می کند باعث فعال شدن پاراشوت آسانسور یا ترمز اضطراری کابین آسانسور می شود و باعث توقف کابین می گردد. وقتی گاورنر آسانسور شروع به دوران می کند، نیروی گریزاز مرکز، بازوها را در خلاف جهت نیروی فشار فنر به بیرون می راند. اگر سرعت سقوط کابین آسانسور زیاد شود نیروی گریز از مرکز به اندازه ای می شود که بازوها را به لبه بیرونی آن می رساند. سر قلاب دار بازوها در حین چرخش به دندانه های سیلندری که دور فلکه را گرفته گیر می افتد و گاورنر را متوقف می کند. سیم بکسل آن از طریق یک بازوی فعال کننده به اهرم توقف کابین متصل است. وقتی سیم بکسل گاورنر آسانسور آزادانه حرکت کند ، اهرم های توقف کابین آسانسور با کمک فنر در جای خود نسبت به کابین ثابت می مانند اما وقتی فلکه آن قفل شود سیم بکسل بازوی فعال کننده را باز می کند تا عمل کند. این حرکت، اهرم توقف را جابجا می کند که باعث فعال شدن ترمزها می شود.

طریقه نصب گاورنر آسانسور

گاورنر آسانسور در مجموعه ترمز ایمنی آسانسور بدین صورت نصب می شود که گاورنر آسانسور بر روی سقف چاه و محل مورد نظر مستقر شده و سیم بکسل گاورنر آسانسور روی فلکه انداخته می شود و این سیم بکسلها با عبور از دو سوراخ مخصوص در بتون سقف به سمت پائین فرستاده می شوند. البته یک سر سیم بکسل به پائین و نزدیک کف چاه آسانسور می رود و پس از عبور از روی فلکه ته چاه آسانسوربه سمت بالا برگشته و با سر دیگر سیم بکسل به روی کابین آسانسور می رسد و سپس با اتصال به قطعه ای بنام استراکچر بر روی یکی از شانه های یوک بالای کابین آسانسور متصل و مستحکم می شود.

نحوه کار گاورنرآسانسور:

در حالت کلی وقتی آسانسور بطور عادی در حال کار است ، سرعت خطی فلکه گاورنر آسانسور با سرعت حرکت کابین آسانسور برابر است ولی اگر به هر دلیلی سرعت حرکت کابین آسانسور از سرعت تعریف شده ( مثلا ۱ متر بر ثانیه ) بیشتر شود گاورنر آسانسور قبل از اینکه سرعت کابین به بیش از دو برابر یا بعبارتی قبل از اینکه به به سرعت ۱۱۵% سرعت تعریف شده برسد با درگیر شدن فکهای پاندولی با دنده های مخصوص پولی اصلی گاورنر باعث توقف اولیه کابین شده و همزمان با فعال شدن میکروسوئیچ های مخصوص فرمان قطع موتورآسانسور نیز به موتور ارسال می شود تا موتور نیز از کار بایستد و همچنین سیستم پاراشوت آسانسور نیز فعال می شود و کابین آسانسور در هر جا از چاه آسانسور که باشد می ایستد. البته لازم بذکر است که در مجموعه فلکه ته چاه آسانسور و گاورنر و همچنین یوک بالای کابین آسانسور، تعدادی میکروسوئیچ تعبیه شده است که این میکروسوئیچ جزء مدار سری استپ داخل چاه آسانسور می باشند و وظیفه آنها همانطور که اشاره شد این است که به محض افزایش سرعت آسانسور از سرعت تعیین شده، این کنتاکت ها یا میکروسوئیچ ها فعال شده و دستور قطع مدار برقی آسانسور را صادر می کنند

عوامل موثر در قیمت گاورنر آسانسور و کیفیت گاورنر آسانسور

شركت هاي مختلفي اين نوع از محصولات را با درنظر گرفتن استانداردهاي خاص توليد و طراحي مي كنند، هرگونه سهل انگاری در این زمینه می تواند به آسیب های جدی و خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری منجر شود. سودجویان بسیاری هستند که به دنبال فروش محصولات بی کیفیت خود، هزینه کمتری را پیشنهاد می کنند، به منظور اطمینان از کیفیت محصول، باید فروشگاه و مراکز معتبر در اولویت قرار گیرد.

مواردی که در کیفیت عملکرد گاورنر موثر میباشد

• استاندارد EN81-1/2

• ضمیمه Fo4

• عدم وجود خمیدگی

• حداقل قطر سیم 6 میلیمتر

• انتخاب سیم بکسل گاورنر با توجه به استانداردهای آسانسور

• درجه ی انحراف عمودی مناسب

• اتصال سرهای سیم بکسل گاورنر با کرپی

استانداردهای دیگری نیز برای تولید و ساخت گاورنر آسانسور ارائه شده است، که در اولویت قرار دادن همه ی آنها می تواند کارایی این نوع از محصولات را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش دهد. یک دسته بندی دیگری نیز برای استفاده از این محصولات در دست است که شامل گاورنر دو جهته و یک جهته میباشد.

انواع گاورنر آسانسور

1- گاورنر آسانسور پاندولی

2- گاورنر آسانسور سانتریفیوژی

گاورنر پاندولی آسانسور

نمونه های گاورنرآسانسور پاندولی با حرکت عمودی جزو پرکاربردترین گاورنر آسانسور می باشد. این نوع از وسیله ها دارای یک اهرم در قسمت میانی می باشد، و وقتی که بالابر شتاب بیش از حد مشخص بگیرد، این اهرمک نوسان بیشتری را تجربه می کند تا از این طریق افزایش سرعت را تعدیل کند. در واقع با افزایش شتاب حرکت کابین، پاندول های موجود به سمت بالا حرکت کرده و سرعت آنها بیشتر می شود. زمانی که پاندول ها به بیشترین مقدار سرعت خود رسیدند در این صورت آسانسور متوقف می شود.

گاورنر سانتریفیوژی آسانسور

مدل های سانتریفیوژی از دیگر انواع گاورنرها در آسانسور می باشد که جزو متداول ترین نمونه های به کار رفته در عصر حاضر می باشد. درون این نوع از تجهیزات یک سنسور الکتریکی تعبیه شده است، زمانی که حرکت کابین آسانسور بیش از مقدار در نظر گرفته باشد، این فرایند توسط سنسورها شناسایی شده و اهرم مکانیکی در آن به قسمت درون تو رفته و درون هم قفل می شود. پیشرفت تکنولوژی سبب شده است که محصولاتی با کارایی مطمئن تر تولید گردد. در این نوع از گاورنرها ابتدا برق موتور آسانسور خاموش شده و سپس با فرایندی توقف آن دنبال می شود.

اجزای گاورنر آسانسور

1- گاورنر

2- پاراشوت یا سیفتی گیر

3- فلکه ته چاه

4- کنتاکتهای ایمنی

5- سیم بکسل

6- میکروسوئیچ گاورنر

خرید گاورنر آسانسور

به منظور خرید گاورنر آسانسور اینک کافیست از بخش تماس با ما ، به بخش فروش شرکت متصل شوید تا در هر نقطه از کشور که باشید میتوانید به راحتی اقدامات خرید و ثبت سفارش را نهایی کنید. ما مفتخر این هستیم که در همه این سال ها توانسته ایم با کارایی عالی و ارائه ی محصولات مرغوب در خدمت شما عزیزان بوده و رضایت کامل را به دست آوریم. با ما کیفیت عالی را به قیمت مناسب خریداری کنید. قیمت گاورنر آسانسور قیمت گاورنر به پارامترهای مختلفی وابسته است، عوامل گوناگونی است که می تواند هزینه ی درخواستی این نوع از محصولات را تحت کنترل قرار دهد. از جمله مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت درخواستی برای گاورنر می توان موارد زیر را نام برد:

• نوع

• کیفیت

• کارایی

• استانداردهای به کار رفته برای ساخت

• برند تولید شده

• مقاومت

کشور تولید کننده گاورنر آسانسور

با توجه به پیشرفت روزافزون کشورمان در امور صنایع تولیدی و همچنین اطلاع از دانش روز ، گاورنر آسانسور در ایران با کیفیت بالا در حال تولید میباشد درحال حاضر گاورنرآسانسور آسان شایان ، گاورنرآسانسور پارس آسا و..... بهترین برند های تولید داخل و همچنین گاورنر متروپلاست ترکیه و همچنین گاورنر آسانسورهیدرولیک آسان شایان میتوان اشاره کرد .

دانستنی های گاورنر در سیستم آسانسور

با افزایش سرعت آسانسور، سرعت گاورنر نیز به مراتب افزایش می یابد و زمانی که به بیشترین مقدار خود رسید، توانایی آن را خواهد داشت که بالابر را متوقف کند، البته لازم به ذکر است که مکانیسم مربوط به آن باید در کوتاهترین مدت زمان رخ دهد در غیر این صورت نمی تواند نتیجه ی اثر بخشی داشته باشد. هر چه کارکرد این ترمز ایمنی بیشتر باشد به مراتب ایمنی به کار گیری آسانسورها نیز بیشتر خواهد بود. شرکت های تولید کننده ی این محصولات به منظور این که بتوانند بازار فروش را به خود اختصاص دهند معمولا از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای ساخت آنها استفاده می کنند تا از این طریق بتوانند ایمنی بیشتری را ارائه دهند.

انواع گاورنرهای آسانسور

طی سالهای پس از اختراع ترمز آسانسور به مرور زمان تغییرات و دگرگونی های بسیاری در آن بوجود آمد و با پیشرفتهای بزرگ صنعتی و مخصوصا" در سیستم های الکترونیکی در طول جنگ جهانی دوم منجر به تغییرات بسیاری در طراحی و نصب و راه اندازی و سیستمهای ایمنی آسانسور شد، این تغییرات از سال 1948  به صورت جدی آغاز و بهبود توسعه آن با شروع برج سازی در جهان شکل گرفت و تا امروز که در آسانسورهای پیشرفته شاهد مجهزترین و پیشرفته ترین مجموعه "سیستم ترمز آسانسور" و مقررات مربوط به آن می باشیم و لذا با رشد چشمگیر صنعت آسانسور، بزودی شاهد نوآوری و پیشرفت در نسل های بعدی صنعت آسانسور جهان خواهیم بود
سیستم ترمز آسانسور تشکیل شده از :
    گاورنر
    پاراشوت یا سیفتی گیر
    فلکه ته چاه
    کنتاکتهای ایمنی
    سیم بکسل(که از حداقل قطر اسمی سیم بکسل گاورنر 6 میلیمتر استفاده می شود و همچنین حداقل نسبت قطر فلکه گاورنر به سیم بکسل باید 30 باشد.)
    قطعات تکمیل کننده این تجهیزات
بعضی از قطعات این مجموعه و تجهیزات متصل به سیم بکسل به صورت مکانیکی و موازی با کابین آسانسور حرکت می کند.
در گاورنرهای قدیمی به جای فلکه اصلی، صفحه ای خورشیدی وجود داشت و فلکه تست به این صفحه وصل می شد، لذا به طور مشترک از سیم بکسل و زنجیر (مشابه زنجیر دوجرخه) استفاده می شد، در بخشی که حرکت آسانسور بر روی صفحه خورشیدی از زنجیر استفاده می گردید، و در بخشی که با صفحه زنجیری تماسی حاصل نمی شد، سیم بکسل به کار می رفت.
به طور معمول گاورنر در موتورخانه آسانسور و روی "بتون سقف چاه آسانسور" نصب می شود (در بعضی از کارگاهها به دلیل شرایط خاص جای آن تغییر کرده و به زیر سقف چاه آسانسور یا بالاتر از بتون سقف و یا .... منتقل می شود، که در چنین شرایطی باید حتما" راه دسترسی به آن مهیا باشد)
گاورنر آسانسور یک وسیله مکانیکی است که به منظور کنترل سرعت غیر مجاز و فراتر از سرعت اسمی کابین آسانسور در آسانسورهای کششی به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که رایج ترین آن:

 گاورنر با حرکت عمودی یا گاورنر پاندولی (آونگی)

گاورنر پاندولی دارای اهرمی در قسمت میانی بوده و در دور محور حرکت نوسان داشته و فرکانس یا تواتر واکنش اهرم با سرعت آسانسور هماهنگی داشته و فقط زمانی که آسانسور شتاب بیشتری بگیرد نوسان و تواتر اهرم بیشتر شده و با تحریک میله تحریک کننده، زبانه پائینی اهرم با درگیری به چرخ گاورنر باعث توقف آن می گردد. لذا تا زمانیکه سرعت آسانسور استاندارد و طبق سرعت نامی است، حرکت پاندولها به صورت نرمال بوده، اما زمانی که سرعت بیشتر از سرعت نامی شود، تواتر حرکت اهرم ها زیاد شده و باعث پرتاب اهرمهای به سمت بیرون و قفل شدن گاورنر و توقف آن خواهد شد گاورنر سانترفیوژی یا گاورنر گریز از مرکز که از متداولترین نوع گاورنر و به اشکال گوناگون می باشد، در بعضی فقط فکهای درگیر شونده در پائین قرار دارد و در بعضی به صورت دوبله و در پائین و بالا می باشد که در هر دو نوع آن در قسمت تماس حرکتی دارای بلبرینگی با روکش پلاستیک بوده و بلبرینگها روی سطح فلکه چند ضلعی گاورنر در تماس می باشند. در گاورنر های گریز از مرکز، قطعات متحرک، یا اهرمهای درگیر شونده کار اصلی را انجام می دهند، در حرکت عادی با شعاع تنظیم شده، پاندولها بوسیله بلبرینگها دور محور خود گردش می کنند، اما در صورت افزایش سرعت به بیش از حد مجاز، شعاع دورانی حرکت قطعات متحرک زیاد شده و به همین دلیل باعث پرتاب اهرمها بوسیله بلبرینگ ها به طرف بیرون شده و در نتیجه با درگیر شدن آنها با چرخ دندانه دار گاورنر باعث قفل شدن و توقف گاور می گردد. در جوار فلکه اصلی گاورنر و در کنار آن شیاری برای سیم بکسل تعبیه شده که قطر آن نسبت قطر فلکه اصلی کوچکتر است، این شیار برای تست سرعت و تنظیم گاورنر (شیار کنترل عملکرد، یا شیار تست) در نظر گرفته شده است. پس قطر بزرگ فلکه برای استفاده از سیم بکسل مجموعه ترمز و قطر کوچک برای زمان تست گاورنر می باشد. .

دستگاه تست و تنظیم گاورنر آسانسور

ابتدا رنج "دستگاه تست گاورنر" بر اساس نوع سرعت گاورنر، مثلا" 1m/s یا .......... تنظیم می گردد سپس گاورنر بر روی "دستگاه تست گاورنر" که با پایه و بادامکهای ویژه در جای خود فیکس شده مستقر می شود. بعد تسمه مخصوص داخل شیار کوچک فلکه گاورنر (شیار تست یا شیار عملکرد) قرار گرفته و سمت دیگر تسمه به پولی چرخنده "دستگاه تست گاورنر" وصل می شود. با استفاده از قرقره و اهرم تنظیم، فشارمورد نیاز تسمه بر روی پولی گاورنر و پولی دستگاه تنظیم و بعد از انجام کلیه تنظیمات استقرار گاورنر، "دستگاه تست گاورنر" را روشن می کنند. با فعال شدن "دستگاه تست گاورنر" حرکت آغاز و با سرعت 1m/s شروع به چرخش نموده، سرعت حرکت دستگاه نیز توسط عقربه سرعت نما، نمایش داده می شود. پس مدتی که دستگاه تست گاورنر با سرعت اسمی کار کرد، توسط اپراتور به مرور و اندک اندک بر سرعت دستگاه افزوده می شود تا نهایتا" به سرعت 115% برسد، در این سرعت باید آونگهای گاورنر از حرکت عادی خارج و با پرتاب شدن آنها به طرفین با بخش دندانه پولی درگیر و گاورنر عمل نموده و اصطلاحا" گاورنر قفل میکند. اگر در سرعت فوق، گاورنر فعال شود، نتیجه تست مثبت و گواهی وبرگ تائید عملکرد گاورنر با درج تاریخ و مشخصات فنی و شماره اختصاصی گاورنر صادر، گاورنر پلمپ شده و به انبار تحویل می گردد. اما اگر به هر دلیلی سرعت دستگاه تست گاورنر به بیش از 115% سرعت نامی برسد و گاورنر عمل نکند، اپراتور گاورنر را از دستگاه جدا و با تعویض فنر، مجددا" روی دستگاه تست قرار داده و مراحل فوق طی می شود. چنانچه در این مرحله گاورنر فعال و نتیجه تست مثبت باشد پلمپ انجام شده و در غیر اینصورت برایبازبینی و تنظیمات مجدد به بخش مونتاژ عودت خواهد خواهد شد.

عملکرد گاورنر آسانسور در ساختمان:

وقتی گاورنر در آسانسور ساختمانی نصب شده باشد، در زمان کارکرد آسانسور سرعت خطی فلکه گاورنر با سرعت کابین برابر است، وقتی سرعت حرکت کابین آسانسور از سرعت نامی به هر دلیلی بیشتر شود باید گاورنر حتما" قبل از رسیدن به سرعت 115% و عملکرد مکانیکی، در مرحله ای که به مرز 110% سرعت نامی رسید، با تحریک اولیه سیستم، و فعال شدن کنتاکتهای مجموعه مذکور، فرمان قطع برق آسانسور انجام و سپس با افزایش سرعت به مرز 115% سرعت نامی و درگیر شدن فکهای پاندولی با دنده های مخصوص پولی اصلی گاورنر، سیستم پاراشوت آسانسور نیز فعال شده و آسانسور در هر نقطه از چاه آسانسور که قرار داشته باشد، متوقف گردد. روش کار گاورنر در مجموعه ترمز ایمنی آسانسور به این صورت است که وقتی گاورنر بر روی سقف چاه و محل مورد نظر مستقر شد، سیم بکسل گاورنر روی فلکه انداخته شده و با عبور از دو سوراخ مخصوص در بتون سقف به سمت پائین فرستاده می شود. یک سر سیم بکسل به پائین و نزدیک کف چاه رفته و پس از عبور از روی فلکه چدنی "فلکه ته چاه"(فلکه هرز گرد) به سمت بالا برگشته و با سر دیگر سیم بکسل به روی کابین آسانسور رسیده است، با اتصال به قطعه ای بنام استراکچر بر روی یکی از شانه های چدنی یوک بالای کابین فیکس می شوند. به صورتیکه با حرکت کابین، به صورت موازی سیم بکسل حرکت نموده و در نتیجه سیم بکسل گاورنر با گردش بر روی فلکه گاورنر و فلکه ته چاه حرکت و به گردش در خواهند آمد. در آسانسورهای مطرح و صاحب نام، پاراشوت زیر کابین نصب می شود و بوسیله میله پاراشوت به روی کابین هدایت و در شانه چدنی بوک بالای کابین بوسیله مهره بادامی متصل می شود. در یوک بالای کابین، بین شانه چدنی سمت راست و سمت چپ، بوسیله میله ای اهرمی ارتباط برقرار و به همین شکل پاراشوت سمت دیگر نیز بوسیله میله پاراشوت به یوک بالای کابین در سمت مقابل متصل می شود، استراکچر زنجیره گردش محور گاورنر نیز در همین ناحیه به سیستم وصل می شود. در بعضی دیگر نیز سیستم اتصال پاراشوتهای طرفین (اهرم بندی) به سیستم ترمز اضطرای و گاورنر در زیر کابین اجرا می شود. (در بعضی دیگر کلیه اهرم بندی های بین دو پاراشوت هم در زیر کابین انجام می شود) وزنه ای که بر روی فلکه ته چاه قرار دارد وظیفه سفت و محکم کردن متعادل گردش سیم بکسل بر روی فلکه ته چاه و فلکه گاورنر را به عهده دارد. (به این وزنه، "وزنه کشش سیم بکسل گاورنر" هم میگویند) و همچنین کنتاکتی که در آن بکار رفته به محض خارج شدن سیم بکسل، پاره شدن یا شل شدن سیم بکسل گاورنر، کنتاکت مذکور عمل کرده و باعث قطع برق آسانسور و توقف کابین می شود و به دلیل رعایت ایمنی، کنتاکت به صورت مکانیکی عمل کرده و به حالت عادی باز نمی گردد، چون در صورت قطع شدن حتما" باید توسط تعمیرکار یا متخصص کنتاکت به حالت اول برگردانده شود. در مجموعه فلکه ته چاه و گاورنر و همچنین یوک بالای کابین، تعدادی کنتاکت یا میکرو سونیچ تعبیه شده است که این کنتاکتها جزء "مدار سری استپ داخل چاه" می باشند، همانطوریکه در بالا اشاره شد، به محض افزایش سرعت آسانسور از سرعت نامی، ابتدا کنتاکت ها فعال شده و دستور قطع مدار برقی آسانسور را صادر می کنند و سپس گاورنر قفل و به محض قفل شدن گاورنر اهرمهای متصل به پاراشوتهای آسانسور نیز فعال و کشیده شده و فکهای آجدار یا لقمه های پاراشوت به ریل می چسبد در واقع سیستم ترمز اسانسور، کابین را در هر نقطه ای از چاه آسانسور باشد متوقف می کند. مطلبی که توجه به آن بسیار ضروری است: باید از دستکاری و تغییر تنظیمات گاورنر که در کارخانه سازنده تنظیم و پلمپ شده جدا" خود داری شود.

کلمات مرتبط با گاورنر آسانسور

گاورنر آسانسور فروش گاورنر آسانسور خرید گاورنر آسانسور کارخانه گاورنر آسانسور گاورنر آسان شایان گاورنر آسانسور آسان شایان فروش گاورنر آسانسور آسان شایان خرید گاورنر آسانسورآسان شایان کارخانه گاورنر آسانسور آسان شایان پاراشوت آسان شایان پاراشوت آسانسور آسان شایان قیمت سیم بگسل گاورنر آسانسور تولید سیم بگسل گاورنر آسانسور برند داخلی برند خارجی گاورنر بهران گاورنر دو جهته گاورنر مترو پلاس گاورنر ال کی 200 قیمت گاورنر آسانسور تولید گاورنر آسانسور فروش عمده گاورنر آسانسور گاورنر ژنراتور گاورنر مکانیکی فروش گاورنر آسانسور بهران خرید گاورنر آسانسور بهران قیمت گاورنر آسانسور بهران فروش گاورنر آسانسور مترو پلاس خرید گاورنر آسانسور مترو پلاس قیمت گاورنر آسانسور مترو پلاس فروش گاورنر آسانسور ال کی 200 خرید گاورنر آسانسور ال کی 200 قیمت گاورنر آسانسور ال کی 200 فروش گاورنر آسانسور ژنراتور خرید گاورنر آسانسور ژنراتور قیمت گاورنر آسانسور ژنراتور فروش گاورنر آسانسور مکانیکی خرید گاورنر آسانسور مکانیکی قیمت گاورنر آسانسور مکانیکی

.......

.......

تولید، واردات و تعمیر قطعات آسانسور

پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد. تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

تماس با ما

  • آدرس : تهران
  • تلفن : 6-5-14 84 91 88 021
  • تلفن : 76-74 29 12 66 021
  • همراه : 05 79 577 0930

© 1398 - تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد. | Designed by Mr.ebrahimpoor