instagram

aparat

whatsapp

telegram

twitter

facebook

youtube

heidenhain slide

اینکدر آسانسور هایدن هاین heidenhain

درباره شرکت انکدر آسانسور هایدن هاین

HEIDENHAIN - فناوری اندازه گیری و کنترل برای تقاضای وظایف موقعیت یابی این سایت DR در آمریکای شمالی است. JOHANNES HEIDENHAIN GmbH ، تولید کننده پیشرو در تجهیزات اندازه گیری و کنترل دقیق. از فناوری برتر ما در موتورهای با دقت بالا ، سیستم کنترل حرکت و ماشینکاری در سراسر جهان استفاده می شود. HEIDENHAIN با بیش از 100 سال فعالیت در صنعت اندازه گیری دقیق ، امروز استانداردهای آینده دقت بازخورد موقعیت را تعیین می کند. صنایع اصلی ما فلزکاری ، ابزارآلات ، نیمه هادی ها و الکترونیک ، موتور / درایو ، اتوماسیون عمومی و پزشکی است ، اما می تواند در هر جایی که اندازه گیری دقیق و کنترل حرکت بسیار قابل اعتماد مورد نیاز باشد ، قابل استفاده باشد. بیایید در مورد آنچه شما نیاز دارید صحبت کنیم - و اینکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم. انگیزه مداوم برای ارائه محصولات برتر از نظر فنی در ترکیب با قابلیت اطمینان ، نزدیکی با مشتری و یک ذهنیت تمرین محور ، اساس تلاش های HEIDENHAIN را تشکیل می دهد. HEIDENHAIN همیشه از یک سو به دنبال گفتگو با علم و تحقیقات و از سوی دیگر با کاربران و مشتریان بوده است. صلاحیت ما در زمینه اندازه گیری خطی و زاویه ای توسط تعداد زیادی از راه حل های سفارشی برای کاربران منعکس می شود. این تجهیزات شامل تجهیزات اندازه گیری و آزمایش برای بسیاری از آزمایشگاه های استاندارد جهان و رمزگذارهای زاویه ای برای انواع تلسکوپ ها و آنتن های دریافت ماهواره است. محصولات موجود در برنامه استاندارد HEIDENHAIN به طور طبیعی از دانش به دست آمده در چنین پروژه هایی سود می برند.

نقاط عطف در تاریخچه HEIDENHAIN و توسعه محصول

این شرکت به عنوان یک کارخانه اچینگ فلزی آغاز به کار کرد که در سال 1889 توسط ویلهلم هایدنهاین در برلین تاسیس شد. پس از نابودی این شرکت در جنگ جهانی دوم ، DR. شرکت JOHANNES HEIDENHAIN توسط پسر ویلهلم هایدنهاین در Traunreut تاسیس شد. اولین محصولات باز هم فارغ التحصیلی و مقیاس قیمت برای تجارت خرده فروشی بودند. به زودی سیستم های اندازه گیری موقعیت نوری برای ابزار ماشین به برنامه اضافه شدند. در آغاز دهه شصت انتقال به رمزگذارهای خطی و زاویه ای با اسکن فوتوالکتریک صورت گرفت. این پیشرفت ها امکان اتوماسیون بسیاری از ماشین ها و سیستم ها را در صنعت تولید برای اولین بار فراهم کرد. از اواسط دهه هفتاد HEIDENHAIN به یکی از تولیدکنندگان مهم کنترل های عددی و فن آوری درایو ابزارهای مهم تبدیل شده است. از همان ابتدا ، این شرکت جهت گیری کاملاً فنی را در پیش گرفته بود. به منظور اطمینان از تداوم شرکت و همچنین جهت فنی آن ، دکتر Johannes Heidenhain سهام خود را در این شرکت در یک بنیاد در سال 1970 قرار داد. این HEIDENHAIN را قادر می سازد تا سرمایه گذاری گسترده ای در تحقیق و توسعه داشته باشد.

اندازه گیری زاویه ها با اینکدر آسانسور چرخشی

انواع نصب در اینکدر آسانسور encoderهای دوار با یاتاقان انتگرال و اتصال استاتور ، دیسک درجه بندی شده اینکدر آسانسور encoder مستقیماً به شافت اندازه گیری می شود. واحد اسکن از طریق یاتاقانهای توپی ، که توسط کوپل استاتور پشتیبانی می شود ، بر روی شافت هدایت می شود. در طول شتاب زاویه ای شافت ، اتصال استاتور باید فقط آن گشتاور حاصل از اصطکاک در یاتاقان را جذب کند ، در نتیجه خطای اندازه گیری استاتیک و دینامیکی را به حداقل می رساند. علاوه بر این ، اتصال نصب شده بر روی استاتور حرکت محوری شافت اندازه گیری شده را جبران می کند. سایر مزایای اتصال استاتور عبارتند از: نصب ساده طول کلی کوتاه فرکانس طبیعی اتصال بالا شفت توخالی امکان پذیر است اینکدر آسانسور encoderان دوار با یاتاقان انتگرال که برای اتصال جفت شافت جداگانه طراحی شده اند با یک شافت جامد طراحی شده اند. اتصال توصیه شده به شافت اندازه گیری شده تحمل شعاعی و محوری را جبران می کند. انکودرهای زاویه دار برای کوپلینگ های شافت جداگانه سرعت بالاتر شافت را مجاز می دانند. اینکدر آسانسور encoderان دوار بدون یاتاقان انتگرال بدون اصطکاک کار می کنند. دو م componentsلفه - سر اسکن و دیسک مقیاس ، طبل یا نوار - در هنگام مونتاژ به یکدیگر تنظیم می شوند. مزایای آن عبارتند از: قطر بزرگ شافت توخالی برای سرعت زیاد شافت بدون گشتاور شروع اضافی

...

متن ...

...

هایدن هاین اینکدر آسانسور هایدن هاین heidenhain فروش اینکدر آسانسور هایدن هاین شرکت آسانسور هایدن هاین خرید اینکدر آسانسور هایدن هاین آسانسور هایدن هاین قیمت اینکدر آسانسور هایدن هاین تولیدی هایدن هاین تولید اینکدر آسانسور هایدن هاین سایت آسانسور هایدن هاین قیمت اینکدر آسانسور هایدن هاین آدرس آسانسور هایدن هاین شرکت اینکدر آسانسور هایدن هاین تلفن آسانسور هایدن هاین سایت اینکدر آسانسور هایدن هاین شماره تماس آسانسور هایدن هاین آدرس اینکدر آسانسور هایدن هاین کارخانه آسانسور هایدن هاین شماره تماس اینکدر آسانسور هایدن هاین نمایندگی شرکت هایدن هاین شماره اینکدر آسانسور هایدن هاین قطعات آسانسور هایدن هاین تلفن اینکدر آسانسور هایدن هاین تولید قطعات آسانسور هایدن هاین کارخانه اینکدر آسانسور هایدن هاین اینکدر هایدن هاین فروشگاه اینکدر آسانسور هایدن هاین شرکت قطعات آسانسور هایدن هاین واردات اینکدر آسانسور هایدن هاین فروش عمده اینکدر آسانسور هایدن هاین نمایندگی اینکدر آسانسور هایدن هاین نماینده فروش اینکدر آسانسور هایدن هاین

تولید، واردات و تعمیر قطعات آسانسور

پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد. تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

تماس با ما

  • آدرس : تهران
  • تلفن : 6-5-14 84 91 88 021
  • تلفن : 76-74 29 12 66 021
  • همراه : 05 79 577 0930

© 1398 - تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد. | Designed by Mr.ebrahimpoor